Címkék

20120202

Ékszertartó- Jewel case


A minap keresgéltem ékszertartókat,és rábukkantam egy nagyon helyes kis darabra. Fotókeretbe kifeszített függöny anyag...
Apu asztalos volt, de a műhelye majd tizenöt éve használatlanul áll,így mindig találok valami kincset, így ma sem történt ez másképp. Egy kisebb ablakkeretbe botlottam, amit azonnal el is koboztam. Kerestem egy régi függönyt,amit szét darabolhatok.
Levágtam a megfelelő méretet, amit aztán kikeményítettem- na nem kell hatalmas csodára gondolni, mivel a műszálas anyag nem képes annyi folyadékot magába szívni,mint például a pamut, de azért merevedett valamennyit. Amikor megszáradt tűzőgéppel rárögzítettem a keretre.


Daddy was a carpenter, his workshop has been unused for 15 years now, so I can always find some kind of treasure - it happened so today as well. I've found a small windowsill that I immediately grabbed for myself. I began to look for an old curtain I can cut up.
I've fitted it to size then hardened it - it wasn't much, because the synthetic fabric can't hold as much liquid as cotton, but it hardened enough. After it has dried, I stapled it to the frame.








A kereten voltak kis akasztónak való darabok,ezeket benne is hagytam :D nagyszerű helye lesz ezeken a nyakláncoknak és gyűrűknek. Mire oda jutottam hogy lefotózzam a kész darabot,már elég sötét volt, úgyhogy holnap cserélem a képet, amikor is már remélhetőleg a falon fog díszelegni :)))

On the frame there were small hangers, I left them there, they will be great for necklaces and rings. When I got around to take a picture of the thing it was dark already, so I will replace the image tomorrow, hopefully my creaton will be on the wall by then :)))


Amíg viszont száradt a kis függöny darabunk,gondoltam festegetek kicsit. Volt két használt,de elpazarolt vásznam,gondoltam festek rá valamit. Nem egy bonyolult darabok,de egész jol mutatnak a falon egymás mellett.


While the curtainpiece was drying, I thought I'm going to paint a little bit. I had two used, but wasted canvases, so I thought I will paint something on them. Nothing complicated, but they look good next to each other.





Lefestettem egy-egy alap színre őket, készítettem sablonokat és kész is.
Egyébként ha valaki kedvet kap festeni vászonra, ne habozzon!
(Ezek a méretek 500 forintba kerülnek,az A3as pedig 1500forint körül van,szóval nem is drágák...)

I painted them base colors, made some templates and voilá.
If someone would like to paint on a canvas, do not hesitate!
(These sizes costs 500 forints, the A3 size costs around 1500 forints, so it's not too expensive...)




Nincsenek megjegyzések: