Címkék

20120130

Matyó hímzés kicsit másképp- Hungarian folk embroidery a little bit some other way "Matyó"



Régóta terveztem,hogy készítek hímzésekkel kirajzolt ékszereket,ma végre rávettem magam, igaz már volt egy nekirugaszkodásom,de nem mindenből sül ki valami jó :D itt szó szerint kell érteni (sajnos) a szürke gyurmám már picit öregebb,mint a többi,a fotókon alul látszik is a különbség. Belül levegős maradt,és felgyújtottam a sütőt , de ma leszobroztam a sütő elé a biztonság kedvéért. :D




Amire szükségem volt: gyurma, szike, tű, babaolaj, festékek.
Én egy nagy üveglapon szoktam dolgozni,ezen jól látszik minden,és szép sima lesz a gyurma felülete is. A babaolaj arra szükséges,hogy amikor nyújtjuk a gyurmát nem tapad le nagyon a lapra.




Nyújtás után formázzuk, elhelyezhetünk bennük kis szerelőkapcsokat és már csak az alapozás és festés marad hátra, de nem utolsó sorban... 






Ez lett az eredmény, a 2 medálra még teszek 1-1 hasított bőrt, és a másik pár fülbevalót még befejezem holnap délelőtt,szóval azt is hamarosan láthatjátok!




Remélem elnyeri a tetszésetek!
Szeretnék még több "hímzett" ékszert készíteni! Vannak már elképzelések,de még nem teljesen letisztultak az  :)

Nincsenek megjegyzések: